Організація обліку і контролю Food & Beverage для готелів та ресторанів
Побудова обліку та контролю руху ТМЦ (Food & Beverage) вимагає особливих зусиль і уваги. Проблема недостач при інвентаризації може мати тисячу і одну причину, починаючи від невідповідності кодів страв і напоїв в програмах оперативного обліку продажів, таких як: Майкрос, Опера тощо кодам в 1С і закінчуючи проблемами з шахрайством і розкраданнями персоналом. Залежно від специфіки обліку Food & Beverage у Вашому готелі ми проведемо аудит і запропонуємо ефективну систему управління і контролю руху ТМЦ. Нижче наведені вісім напрямків, які є важливими для вирішення проблеми недостач при інвентаризації.
Список напрямків досліджень:
1) Планування закупівель (вибір постачальників і розміщення замовлень) продуктів і напоїв для ресторанів
2) Організація фізичного приймання на склад (або відразу на кухні) продуктів і напоїв (перерахунок, зважування, зіставлення з первинною документацією постачальників)
3) Організація оперативного складського обліку приходу і переміщення товару зі складу у виробництво і на торгові точки (кухні ресторанів, бари, мінібари в номерах тощо)
4) Організація бухгалтерського обліку
5) Організація процесів прийому і виконання замовлень від відвідувачів в ресторанах і барах, номерах і проведення грошових розрахунків за ними (прийом виручки) в барах і ресторанах
6) Організація оперативного і бухгалтерського обліку витрат продуктів на кухнях і товарів в барах і ресторанах (включаючи організацію каталогів товарів і страв до продажу, каталогів інгредієнтів для блюд, напоїв і коктейлів, рецептурних та калькуляційних карт тощо)
6) Організація оперативного і бухгалтерського обліку витрат продуктів на кухнях і товарів в барах і ресторанах (включаючи організацію каталогів товарів і страв до продажу, каталогів інгредієнтів для блюд, напоїв і коктейлів, рецептурних та калькуляційних карт тощо)
7) Організація, порядок і періодичність проведення інвентаризацій, включаючи відображення в оперативному і бухгалтерському обліку їх результатів (коригування на недостачі і надлишки)
8) Організація матеріальної відповідальності посадових осіб, включаючи барменів, офіціантів, адміністраторів, кухні і складу; система їх заохочення та покарання
8) Організація матеріальної відповідальності посадових осіб, включаючи барменів, офіціантів, адміністраторів, кухні і складу; система їх заохочення та покарання
Комплексне бухгалтерське обслуговування для IT-компаній
Комплексне бухгалтерське обслуговування для IT-компаній може включати
1) Ведення бухгалтерського і податкового обліку відповідно до норм українського законодавства
2) Адміністрування податків, у т.ч. податки ФОП
3) Виконання окремих завдань, які потребують спеціальних знань і високої кваліфікації, в т.ч .:
- Підготовка звітності згідно корпоративних або міжнародних стандартів обліку (IFRS, GAAP, тощо)
- Підготовка податкових декларацій для подачі в іноземних юрисдикціях
- Розрахунок заробітної плати на умовах аутсорсингу
4) Виконання функцій служби внутрішнього фінансового контролю