Зателефонуйте нам зараз та отримайте аудиторські послуги сьогодні!

+38 (044) 500 77 27





Побудова обліку та контролю руху ТМЦ (Food & Beverage) вимагає особливих зусиль і уваги. Проблема недостач при інвентаризації може мати тисячу і одну причину, починаючи від невідповідності кодів страв і напоїв в програмах оперативного обліку продажів, таких як: Майкрос, Опера і т.д. кодам в 1С і закінчуючи проблемами з шахрайством і розкраданнями персоналом. Залежно від специфіки обліку Food & Beverage у Вашому готелі ми проведемо аудит і запропонуємо ефективну систему управління і контролю руху ТМЦ. Нижче наведені вісім напрямків, які є важливими для вирішення проблеми недостач при інвентаризації.



   
Список напрямків досліджень:


1) Планування закупівель (вибір постачальників і розміщення замовлень) продуктів і напоїв для ресторанів.
2) Організація фізичної приймання на склад (або відразу на кухні) продуктів і напоїв (перерахунок, зважування, зіставлення з первинною документацією постачальників).
3) Організація оперативного складського обліку приходу і переміщення товару зі складу у виробництво і на торгові точки (кухні ресторанів, бари, мінібари в номерах і т.д.).
4) Організація бухгалтерського обліку.
5) Організація процесів прийому і виконання замовлень від відвідувачів в ресторанах і барах, номерах і проведення по ним грошових розрахунків (прийом виручки) в барах і ресторанах. 6) Організація оперативного і бухгалтерського обліку витрат продуктів на кухнях і товарів в барах і ресторанах (включаючи організацію каталогів товарів і страв до продажу,
каталогів інгредієнтів для блюд, напоїв і коктейлів, рецептурних та калькуляційних карт і т.д.)
7) Організація, порядок і періодичність проведення інвентаризацій, включаючи відображення в оперативному і бухгалтерському обліку їх результатів (коригування на недостачі і надлишки).
8) Як організована матеріальна відповідальність посадових осіб, включаючи барменів, офіціантів, адміністраторів, кухні і складу; система їх заохочення та покарання.