Зателефонуйте нам зараз та отримайте аудиторські послуги сьогодні!

+38 (044) 500 77 27



16.05.2019 12:29:09
Новини податкового законодавства України

(1) МФУ наказом від 11.03.2019 р №104 видав в новій редакції додаток «Перелік кодів відів сплати» до Порядку Заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміро зарахованих коштів.   

Всі коди бюджетної класифікації для звичайних податкових платежів залишилися такими ж як були, крім погашення податкового боргу по ЄСВ. Решта змін в кодах, пов'язаних з оплатою за рішеннями суду.

(2) З 01 травня змінюються реквізити рахунків для сплати ЄСВ, будь ласка, не забудьте про це, коли будете оплачувати ЄСВ з нарахованої зарплати за квітень 2019 року   

Див. Нові рахунки по сплаті ЄСВ: http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/214641.html

(3) Податкова неодноразово за 1 квартал змінювала план проведення документальних комплексних перевірок. Будь ласка, перевірте свої компанії - можливо вас включили в план на другий квартал 2019 р.

У тому числі податківці пояснили як вони бачать вирішення двох ситуацій з проблемними операціями платникsd ПДВ:

а) Якщо гроші зайшли помилково, то не виписувати ПН та не реєструвати її, а потім відповідно 
і на РК платник податків має право, якщо у нього взагалі немає договору з
контрагентом від якого він отримав гроші.

б) Якщо в ПН потрапила номенклатура товару, який згідно з первинними документами не поставлявся і не входив в специфікацію договірної поставки згідно Договору, то платник податків зобов'язаний виписати анулюючу РК до такої ПН, а на суму реально поставленої номенклатури товару / послуг, зазначеної в первинному документі, виписати нову ПН. Ми не згодні з таким трактуванням норм податкового законодавства і не рекомендуємо в такому порядку виправляти ситуацію, так як це може привести до додаткових штрафів за несвоєчасну реєстрацію виправленної ПН.

(4) На останньому семінарі ми розглядали питання: чи повинен директор ставити три підписи в видатковому касовому ордері - за себе, за касира і за головного бухгалтера.
Відповідь податківців: У ВКО повинні бути всі підписи, в тому числі головного бухгалтера. Тому директор делегує підпис гл. бухгалтера посадовій особі, яка здійчнює бух. облік підприємства або делегує цю обов'язок самому собі. В такому випадку в ВКО він повинен розписуватися тричі.